Lehdistötiedote: Kaikki Pesäpalloliiton järjestämät tapahtumat on peruttu maaliskuun loppuun saakka

12.3.2020

Pesäpalloliiton johtokunta on tehnyt päätöksen perua kaikki Pesäpalloliiton järjestämät tapahtumat 13.3. alkaen maaliskuun loppuun saakka mukaan lukien miesten, naisten ja tyttöjen Halli-SM-lopputurnaukset. Päätös perustuu hallituksen antamaan suositukseen toimenpiteistä koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi.
Lähde: Pesäpalloliiton tiedotus
Miesten Halli-SM-lopputurnaus oli määrä pelata Kuortaneella ja tyttöjen Halli-SM-lopputurnaus Porissa tänä viikonloppuna sekä naisten Halli-SM-lopputurnaus Tampereella sunnuntaina 22.3. Varotoimenpiteenä lopputurnausten ottelut on kokonaan peruttu samoin kuin muut Pesäpalloliiton maaliskuussa järjestämät tapahtumat, joiden osallistujia tiedotetaan sisäisesti erikseen.

Seurojen omien tapahtumien osalta Pesäpalloliitto ohjeistaa toimimaan THL:n antamien ohjeiden mukaisesti.

Pesäpalloliitto seuraa tilanteen kehittymistä ja viranomaisten viestintää. Muiden tulevien tapahtumien osalta tehdään päätökset vaiheittain, tilanteen kokonaiskuva huomioiden.

Lisätietoa:

Petri Pitkäranta, toiminnanjohtaja, 044 780 0600
Mikko Huotari, urheiluyksikön johtaja, 040 848 2427
Ossi Savolainen, puheenjohtaja, 040 589 8415

Jaa sosiaalisessa mediassa

Lue Myös

Vesa Rantanen jatkaa Kirittärissä

Vesa Rantanen jatkaa Kirittärien fysiikka- ja nopeusvalmentajana vuoden mittaisella sopimuksella. Myös Kirittärien ja @_jku_ välinen yhteistyö jatkuu. ”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Vesan panokseen urheilijoiden kehittämisessä ja on hienoa saada jatkaa